Your browser does not support JavaScript!
Ελληνικά
Print friendly

Home    Navigation    Digital Collections    manusCrete: Manuscripts in Crete Today  

username:   anonymous

manusCrete: Manuscripts in Crete Today

Current Record: 45 of 84

Save result
Μοναστηριακά αντιγραφικά και καλλιγραφικά εργαστήρια στην ιστορική πορεία της παιδείας στην Κρήτη κα...
 
Metadata & Digital Documents
Table of Contents
Index

Title Μοναστηριακά αντιγραφικά και καλλιγραφικά εργαστήρια στην ιστορική πορεία της παιδείας στην Κρήτη κατά την πρώιμη τουρκοκρατία. : Συγγριτική παρουσίαση ανέκδοτων χειρογράφων της μονής Απανωσήφη. / Πρωτοπρεσβύτερος Κωνσταντίνος Ε. Κωστάκης.
Identifier 000419553
Creator Κωστάκης, Κωνσταντίνος Ε.
Is part of Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης (2ο : 2002 : Πάτρα, Ελλάδα) Ιστορικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης : Πρακτικά 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου Ιστορίας Εκπαίδευσης, Πάτρα, 4-6 Οκτωβρίου 2002. Αθήνα : Gutenberg, 2004 σ.
Date of publication
Language Greek, Modern (1453-)
LCSH Subject Manuscripts Greece Crete.
Manuscripts, Greek Greece Crete
Coverage   Greece Crete., ( - ) 
Source GrRePK
Collection   Type of Material--Articles
  Digital Collections--manusCrete: Manuscripts in Crete Today
  Digital Collections--manusCrete: Manuscripts in Crete Today--Bibliography of Cretan manuscripts
  Digital Collections--Marcus Mousouros
Institution University of Crete
Location University of Crete - Rethymno
Permanent Link https://anemi.lib.uoc.gr/metadata/d/1/d/metadata-1543235570-533927-6223.tkl   Bookmark and Share
Visits 233
Digital Documents

View document from external source

http://www.eriande.elemedu.upatras.gr/eriande/synedria/synedrio3/praltika%2011/kostakis.htm

Κωστάκης, Κωνσταντίνος Ε. Μοναστηριακά αντιγραφικά και καλλιγραφικά εργαστήρια στην ιστορική πορεία της παιδείας στην Κρήτη κατά την πρώιμη τουρκοκρατία. :Συγγριτική παρουσίαση ανέκδοτων χειρογράφων της μονής Απανωσήφη. Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης (2ο : 2002 : Πάτρα, Ελλάδα)Ιστορικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης : Πρακτικά 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου Ιστορίας Εκπαίδευσης, Πάτρα, 4-6 Οκτωβρίου 2002.