Your browser does not support JavaScript!
English
Εκτυπώσιμη μορφή

Αρχική    Πλοήγηση    Ψηφιακές Συλλογές    manusCrete: Χειρόγραφα στην Κρήτη Σήμερα    Βιβλιογραφία για τα χειρόγραφα στην Κρήτη  

Όνομα χρήστη:  ανώνυμος

Βιβλιογραφία για τα χειρόγραφα στην Κρήτη

Τρέχουσα Εγγραφή: 33 από 61

Αποθηκευμένο Αποτέλεσμα
Μοναστηριακά αντιγραφικά και καλλιγραφικά εργαστήρια στην ιστορική πορεία της παιδείας στην Κρήτη κα...
 
Περιγραφή & Ψηφιακά Τεκμήρια
Πίνακας Περιεχομένων
Ευρετήριο

Τίτλος Μοναστηριακά αντιγραφικά και καλλιγραφικά εργαστήρια στην ιστορική πορεία της παιδείας στην Κρήτη κατά την πρώιμη τουρκοκρατία. : Συγγριτική παρουσίαση ανέκδοτων χειρογράφων της μονής Απανωσήφη. / Πρωτοπρεσβύτερος Κωνσταντίνος Ε. Κωστάκης.
Κωδικός Πόρου 000419553
Συγγραφέας Κωστάκης, Κωνσταντίνος Ε.
Αποτελεί μέρος του Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης (2ο : 2002 : Πάτρα, Ελλάδα) Ιστορικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης : Πρακτικά 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου Ιστορίας Εκπαίδευσης, Πάτρα, 4-6 Οκτωβρίου 2002. Αθήνα : Gutenberg, 2004 σ.
Χρόνος Έκδοσης
Γλώσσα Ελληνικά, Νέα(1453-)
Κάλυψη   Greece Crete., ( - ) 
Πηγή Προέλευσης GrRePK
Συλλογή   Τύπος υλικού--Άρθρα
  Ψηφιακές Συλλογές--manusCrete: Χειρόγραφα στην Κρήτη Σήμερα
  Ψηφιακές Συλλογές--manusCrete: Χειρόγραφα στην Κρήτη Σήμερα--Βιβλιογραφία για τα χειρόγραφα στην Κρήτη
  Ψηφιακές Συλλογές--Μάρκος Μουσούρος
Ίδρυμα Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τοποθεσία Πανεπιστήμιο Κρήτης - Ρέθυμνο
Μόνιμη Σύνδεση https://anemi.lib.uoc.gr/metadata/d/1/d/metadata-1543235570-533927-6223.tkl   Bookmark and Share
Επισκέψεις 101
Ψηφιακά τεκμήρια

Προβολή εγγράφου από εξωτερική πηγή

http://www.eriande.elemedu.upatras.gr/eriande/synedria/synedrio3/praltika%2011/kostakis.htm

Κωστάκης, Κωνσταντίνος Ε. Μοναστηριακά αντιγραφικά και καλλιγραφικά εργαστήρια στην ιστορική πορεία της παιδείας στην Κρήτη κατά την πρώιμη τουρκοκρατία. :Συγγριτική παρουσίαση ανέκδοτων χειρογράφων της μονής Απανωσήφη. Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης (2ο : 2002 : Πάτρα, Ελλάδα)Ιστορικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης : Πρακτικά 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου Ιστορίας Εκπαίδευσης, Πάτρα, 4-6 Οκτωβρίου 2002.